SungJae neden sevilir?

18:05 2 Comments A+ a-


Selam insanlar,
Şurada Who Are You'nun ve Let's Eat'in yeni bölümünü aç ve aç beklerken
yeni bir blog hazırlayayım dedim.
SungJae fanlığıma dair tek ipucum blogta ilk paylaştığım K-POP şarkısının B.T.O.B olmasıydı. Amma ve lakin grupta tek tanıdığım insan B.T.O.B
Fan kefesine koymayın yani beni.
Neyse efendim.
Bir yandan sınavlara gidip geliyorum okulda bir yandan Orange Marmalade'e Korece altyazı hazırlıyorum. Bizzat kendim.
3.bölümden başladım öyle de ters bir insanım.
Aklıma gelmişken Orange Marmalade'i viki'de çevirmeyeceğim.
Çünkü bana dediler ki önce İngilizce altyazının çıkmasını beklemem gerekiyormuş. Abi ben İngilizce'yi gördüğüm gibi okuyup anlıyorum zaten.
İngilizce altyazıyı beklersem Korece'den nasıl çevireyim? Orada gözüme batacak İngilizce altyazılar.
Hayır bir de benim Korece öğrenme sebebim altyazı okumayı sevmemem.
Allah'ım yarabbim yaresulellah ya.
Öyle çıktım. Ve Korece altyazıyı bizzat kendim hazırlamaya karar verdim. Henüz ilk 17 dakikalık kısma Korece altyazı ekledim.
Bitince part part paylaşacağım inşallah ^3^
Ben nelerden bahsediyordum konu nerelere geldi ya.
Neyse işte, internette son günlerde Yook SungJae'nin bir videosu var.
Dönüp dönüp duruyor her yerde.
Ben de her gördüğümde tekrar izleyip tekrar gülüyorum.
Bu yüzden size de izlettirmem gerek diye düşündüm.
Videoyu indirdim, Korece altyazısı vardı zaten, ben onlara Türkçe altyazı ekledim. Hâl böyle olunca komikli video Korece bilmeyenler için de izlenebilecek hâle gelmiş oldu.
Neyse insanlar, bu en kişisel blog yazım oldu sanırım.
İyi seyirler sağlıcakla kalın -3-


2 yorum

Write yorum
BüşraAkbal
AUTHOR
25 Mayıs 2015 18:40 delete

귀여운 성재. 오늘의 블로그를 좋아요. ^^
(İlkokul seviyesinde Korece yorum yazıyorum ㅠ.ㅠ O kadar uzun süredir çalışmıyorum ki harfleri unutacağım neredeyse. Bu unutup unutmadığımı denemek içindi :D)
#DirenElif. Umarım sınavların çabucak biter ve bize güzelli bloglar hazırlarsın.

Reply
avatar
8 Haziran 2015 22:40 delete

Olur mu öyle şey :3 Harflerde hiçbir sorun yok ve konuşa konuşa öğreniliyor Korece dediğin. ^^ Bilmişlik taslamak gibi olmasın ama ufacık çok minnak bir dipnot olaraktan 좋아요 güzel 좋아해요 seviyorum/hoşlanıyorum anlamında. 좋아요 bir fiil olmadığı için 를 ekiyle bir kelime almaz o yüzden bu cümleye 좋아해요 yu kullanabilirsin. :3 Hep beraber direnelim! Birkaç yeni şey ekledim umarım beğenirsin Büşra, teşekkürler. :3

Reply
avatar